Drogerie je zboží, které je běžnou součástí vybavení domácností, podobně jako potraviny a potravinářské výrobky. Nákup potravin a drogerie také představuje nejčastější položku, za níž utrácíme své peníze v obchodech. Někdo nakupuje drogerii současně s potravinami v jednom obchodě třeba každý týden, jiní lidé tyto produkty pořizují nárazově, například v rámci většího nákupu. Ať už se jedná o jakéhokoli klienta, měl by mít k dispozici poměrně široký výběr pracích a čisticích prostředků, kosmetiky, hygienických pomůcek a dalšího drogistického sortimentu.
Obchodů s drogerií existuje celá řada, ale neměli bychom zapomínat ani na ty, co prodávají toto zboží online, v e-shopech. Nakupování drogerie přes Internet je výhodné v tom, že se nemusíte vláčet s nákupem autem, a že vám jej doveze přepravní společnost domů až k vchodovým dveřím. Nákup také proběhne v poklidu z domova, kde máte dostatek času a nemusíte nikde stát ve frontě u pokladny, nebo se prodírat davy lidí mezi regály.
Kdo se rozhodne prodávat drogistické zboží touto formou, bude kromě funkčního, přehledného a spolehlivého e-shopu potřebovat i SEO analýzu, která mimo jiné dle analýzy klíčových slov optimalizuje web tak, aby byl úspěšný ve vyhledávačích. Kdo naopak SEO podcení, může skončit někde až na konci seznamu hledaných položek, a lidé se o existenci obchodu ani nedozví. SEO je v dnešní době klíčovou záležitostí, chcete-li nakupovat a prodávat nebo alespoň propagovat zboží a služby ve virtuálním prostředí.
SEO problematice by se také měl věnovat profesionál, někdo, kdo sleduje vývoj tohoto jevu, a kdo umí posoudit, co je potřebné, a co je spíše zbytečné. Je to svým způsobem takové čarování, z něhož buď vzejde úspěch, anebo potíže, což bývá projev zejména nezkušených amatérů. Na správně provedené koncepci řešení SEO mnohdy závisí prosperita celé firmy.